Kina, Shanghai

Efter 11 timmar är vi nu i Shanghai. Och jag kan med glädje meddela att man fick se och välja film själv på planet, hann även med mycket sovande heh. Vi fick också mat på planet som verkligen slog alla dåliga rykten om flygplansmat. Hejja! Nervositeten slog dock till när planet (som var det största jag någonsin åkt i) började få för sig att köra i luftbubblor så de skakade helt sjukt mycket. 
Annars då, ja shanghais flygplats var lite märklig, mycket kinesiska som varken jag eller min partner förstod ett dugg av. 
Men på något sjukt sätt så lyckades vi ta oss till gaten. Nu är det bara "några få" timmar kvar tills vi befinner oss i Sydney. Längtar redan till maten på flyget. Hejdå! 


Hahaha, jag hade också en katt bredvid mig på planet.
Söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback