Pommes med kolasås

Mitt förra inlägg försvann...
Men iallafall så iförrgår kväll så blev det beerpong istället för unokväll. Jag förlorade båda mina matcher och Jocke gjorde likaså. Och igår på dagen så shoppade vi (jag). Det är såå frustrerande när Australien har den bästa shoppingen som jag varit med om och sen så går man på en budget..
Men jag kom trots budgeten hem med ett linne och två shorts. Men för att försöka försvara mig så kostade allt inte mer än 90kr. Vi köpte också glass och gick och satte oss på en parkbänk, så mysigt!



Tanken var att det skulle bli unokväll ikväll istället. Men våra rumskompisar hade en annan plan för oss. Så de gick och köpte 10liter vin och rum 20 bara fylldes med fler och fler människor. Vi spelade faktiskt Uno och gjorde om det till ett drickesspel. Men efter att vi blivit fler än 10 pers så blev det lite omständigt att spela hah. Sen gick vi ut och nattkäkade på donken. 

Danskarna åt alltså pommes med kolasås?? Hur märklig. Men faktiskt riktigt gott hahah.


(kläderna jag köpte på stan är de jag hade på mig igårkväll) 
Ikväll blir det nog en lugn kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback