Borta bra men hemma bäst



Jag och Jocke lurade alla och spenderade de två sista dagarna i Bangkok. En spännande stad med mycket shopping och mycket folk. 
Alltså munkar för typ 5kr styck. Kan det bli bättre?!?

Vi flög hem den 22 och kom fram till Arlanda klockan 19 samma dag. Vi flög med Ukrainian Airlines och mellanlandade i Kiev. Men allt gick bra. Efter att vi kommit fram så åkte vi och överraskade Jockes familj sen drog jag vidare till min familj. Hur roligt och mysigt att träffa alla igen. 


Hann in på systemet för första gången!!
Träffa alla kompisar, mormor och Jockes mormor och morfar och va på icamöte. Sen på kvällen var det födelsedagskalas för kusinen. 
Och dagen efter så blev det tidig uppstigning för att bege sig med mamma och pappa till nästa paradis, fjällen.
Där befinner jag mig just nu. Och här rullar det bara på med skoterkörning, fiske och hänga med släkten. Mår! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback