Världens godaste frukt shake

Ikväll har vi hunnit köpa som jag skrev på rubriken- världens godaste fruktshake. Där kommer vi definitivt handla igen. Vi har också köpt chockladpannkakor till middag och hunnit fråga i receptionen om hur dusch, toalett och allt annat fungerar. Det är inte lätt att veta här, men det är ett superrmysigt ställe. Kommer definitivt att trivas! 
Jocke köpte vattenmelon jag körde på mango. Imorrn blir det vattenmelon för mig med, så sjukligt god. 

Här är söta hotellet (man fick egna handdukar så jag kallar det hotell).
Glömde ta kort medans de fanns kvar, förlåt men var hungig. Och ja den såg godare ut innan jag hunnit kladda i alla.
Justjaaa, har köpt en ny favoritbikini. Såg den över gatan och rusade.
Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR blått, har typ bara blåa kläder (haha jäklar vad jag strör på här) nej men har många blåa tröjor osv. Så när jag såg denna föll jag pladask direkt. 
Den har dessutom knyt därbak. Som jag har letat efter det. 
Haha sjukt att när jag berättar om bikinin så skriver jag mer än vad jag skriver i vanliga fall. 
Nej nu ska vi se lite serier. Har ni förslag på nån bra så säg till. Vi har sett ut Gothams första säsong och den andra (om det ens har kommit ut nån?) finns inte på netflix. 
Aja långt och ganska meningslöst inlägg, glöm inte det viktiga i detta inlägg- jag har köpt en ny bikini. Hahah godnatt! 

Kommentarer
Aggan Grehn säger:

😂 haha asså åh vad jag saknar dig❤️❤️

Svar: Saknar dig med bästis❤️❤️
erikajakobssonn.blogg.se

2016-03-08 | 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback